Over ons

De dienstverlening van Cromstaert

Een administratie bedrijf kies je niet zo maar. 

Het is belangrijk dat je 100% achter de keuze staat. Als je de keuze goed maakt, dan maakt een administratiekantoor een belangrijk onderdeel uit van jouw succes. Het voelt dan, alsof het de administrateur deel uitmaakt van je eigen organisatie. Het versnelt en verbetert jouw processen en je groei. En het geeft je inzicht, waardoor het maken van gefundeerde beslissingen eenvoudiger wordt. 

Kies je het verkeerde administratie kantoor, dan leidt dit ergernis en veel extra werk. Deze ‘match’ is voor zowel jou als voor ons belangrijk.

Daarom willen wij heel helder zijn, in wat wij doen. En over hoe wij het verschil bij onze klanten maken. 

Inhoudsopgave

Wat we doen?

Een goede administratie voeren is een baan op zich. Maar het is niet het werk dat je zou moeten doen als je ondernemer bent. Je wilt de zekerheid hebben dat het geregeld wordt, dat je gegevens kunt opvragen en dat je regelmatig de juiste cijfers krijgt gepresenteerd. Je wilt hier op kunnen vertrouwen, zodat je kunt doen waar je goed in bent: ondernemen!

In het overzicht hieronder, lees je wat de dienstverlening van Cromstaert omvat.

Cromstaert is een administratiekantoor en een financiële dienstverlener.
De basis is natuurlijk dat wij al je boekwerk verzorgen. Dit doen wij regelmatig, zodat je altijd ‘bij’ bent.

Daarnaast nemen we je graag wat werk uit handen, zoals het Beheer van de Crediteuren en van de Debiteuren. Maar niet alleen dit, maar ook het Betalingsverkeer verzorgen wij voor een deel van onze klanten.

Een ondernemer kan beter zijn / haar bedrijf aansturen als hij/zij de beschikking heeft over recente en accurate cijfers waarin de kengetallen van de branche zijn verwerkt. Van te voren inventariseren wij met jou, hoe vaak je cijfers wilt en hoe jouw ideale dashboard er uitziet. Per week, per maand of per kwartaal krijg je overzichtelijk en werkbaar je financiële rapportage, bij voorkeur overzichtelijk gepresenteerd op 1 A4-tje.

Ook de BTW aangiften, de ICP aangiften en de ICL/ICV aangiften voor het CBS verzorgen wij graag voor je. De loonadministratie, inclusief de loonstroken, nemen wij jou graag uit handen.

En wist je dat je verplicht bent om jouw administratie maar liefst 7 jaar te archiveren? Ook deze archivering verplichting nemen wij je graag uit handen.

Logo Cromstaert wit

Wat doen we NIET?

Wij doen niet het werk van jouw accountant. Dus het opmaken van het Jaarverslag, de aangiftes Vennootschapsbelasting en fiscale advisering doet je eigen accountant. Wij leveren alles zo aan, dat de accountant dit snel en probleemloos zal verzorgen. En op tijd, zodat jij je jaarverslag op tijd hebt.

Heb je nog geen accountant of fiscalist? 

Ook geen probleem. Wij hebben de juiste contacten en wij stellen je graag voor aan de accountant of fiscalist die bij jou past.

Wat kost het?

Wat het kost, hangt er natuurlijk vanaf van de hoeveelheid werk en de dienstverlening die je van ons af wil nemen. Daarna zitten er geen verrassingen meer in, want wij werken met een lidmaatschapsmodel.

Je betaalt heel gemakkelijk en overzichtelijk een vast maandbedrag.

Logo Cromstaert

Waarom Cromstaert?

Wat kost het?

Wat het kost, hangt er natuurlijk vanaf van de hoeveelheid werk en de dienstverlening die je van ons af wil nemen. Daarna zitten er geen verrassingen meer in, want wij werken met een lidmaatschapsmodel. Je betaalt heel gemakkelijk en overzichtelijk een vast maandbedrag.

Wat hebben we nodig?

Om u te kunnen voorzien van de juiste en up-to-date cijfers, hebben wij input van u nodig. Middels een gestructureerd systeem ontvangen wij graag wekelijks uw facturen, pakbonnen, urenregistraties enz. 

Leer ons kennen

Camilla van de Loo Cromstaert
Camilla van de Loo Eigenaar & Managing director
Korte functiebeschrijving
Bart Mentink Cromsaert
Bart Mentink Co-Founder
Korte functie beschrijving
Administratief medewerker bij Cromstaert Deventer
Stanley Scheres Administratief medewerker
Korte functiebeschrijving

Onze cliënten