Over ons

Waarom kiezen voor Cromstaert?

Maak de juiste keuze voor een administratiekantoor!

Kies je het verkeerde administratie kantoor, dan leidt dit tot ergernis en extra werk.
Het is belangrijk dat je 100% achter je keuze staat als je voor ons kiest. Deze ‘match’
is voor zowel jou als voor ons van belang. Daarom willen wij helder zijn over wat we
doen en hoe we het verschil maken voor jou als klant.
Als je voor ons kiest, wordt ons administratiekantoor een onderdeel van jouw succes.
Het voelt dan, alsof wij deel uitmaken van je eigen organisatie. Dit versnelt en
verbetert jouw processen en stimuleert je groei.
Bovendien bieden we je inzicht, waardoor het maken van gefundeerde beslissingen
eenvoudiger voor je wordt.

Onze dienstverlening

Cromstaert is een administratiekantoor en een financiële dienstverlener.
Bij Cromstaert begrijpen we dat een goede administratie voeren een vak apart is.
Het is niet het werk dat je zou moeten doen als je ondernemer bent.
Je wilt wél de zekerheid hebben dat het geregeld wordt, dat je gegevens kunt
opvragen en dat je regelmatig de juiste cijfers krijgt gepresenteerd.
Daarvoor bieden we een uitgebreide dienstverlening om je als ondernemer op het
administratieve vlak te ‘ontzorgen’.

Hier volgt een overzicht van wat onze dienstverlening jou te bieden heeft:

Boekwerk De basis is natuurlijk dat wij al je boekwerk verzorgen. Dit verzorgen wij
regelmatig, zodat je altijd ‘bij’ bent.
Crediteuren en Debiteurenbeheer
Betalingsverkeer
Financiële Rapportage Als ondernemer kan je beter jouw bedrijf aansturen als je de
beschikking hebt over recente en accurate cijfers, waarin de kengetallen van de
branche zijn verwerkt.
Van te voren inventariseren wij, samen met jou, hoe jouw ideale dashboard er uitziet.
Per week, maand of per kwartaal krijg je overzichtelijk en werkbaar je financiële
rapportage bij voorkeur op slechts 1 A4tje.
Belastingaangiften Ook de aangiften van de BTW, ICP en de ICL/ICV voor het CBS
verzorgen wij graag voor je. Onze diensten omvatten ook de loonadministratie,
inclusief loonstroken.
Archivering Wist je dat je verplicht bent om jouw administratie maar liefst 7 jaar te
archiveren? Ook deze archiveringsverplichting nemen wij voor onze rekening.
Aanvullende kantoordiensten Denk hierbij aan een telefoonservice, het uitvoeren
van de correspondentie voor je bedrijf en al het bankverkeer.

Bij Cromstaert streven we ernaar om jouw administratieve lasten te verlichten, zodat
jij je volledig kunt richten op dat wat je leuk vindt en waar jij goed in bent:
ondernemen!

Logo Cromstaert wit

Wat doen we NIET?

We houden van transparantie. Daarom is het handig te weten wat wij niet doen. Wij doen niet het werk van de accountant:
X  opmaken van het Jaarverslag,
X  aangiftes Vennootschapsbelasting en/of
X  fiscale advisering.
Dit doet de accountant. Wij leveren wel alles zó aan, waardoor de accountant dit snel en probleemloos kan verzorgen. En binnen de termijn, zodat jij je jaarverslag op tijd hebt.

Heb je nog geen accountant of fiscalist? Geen probleem. Wij hebben de juiste contacten en stellen je graag voor aan de accountant of fiscalist die bij jou past.

Wat zijn de kosten?

Wat de kosten zijn voor jouw bedrijf, hangt natuurlijk af van de hoeveelheid werk en de dienstverlening die je van ons af wil nemen. Na een inventarisatie van de werkzaamheden, spreken we dit goed met jou door.
Daarna zitten er geen verrassingen meer in. Wij werken met een lidmaatschapsmodel; je betaalt gemakkelijk en overzichtelijk een vast maandbedrag.

Logo Cromstaert

Waarom Cromstaert?

PRAKTISCH

Om je te kunnen voorzien van de juiste en uptodate cijfers, hebben wij jouw input
nodig. Middels een gestructureerd systeem ontvangen wij graag
wekelijks/maandelijks de facturen, pakbonnen, urenregistraties enz.

Even persoonlijk

Hierbij stellen we ons graag aan je voor!

Camilla van de Loo
Camilla van de Loo Directeur
Kaylee Lipholt
Kaylee Lipholt Administratief medewerker

Onze cliënten